poniedziałek, 10 grudnia 2012

Recenzja książki "Włóczęga" - Kathe Koja


Tytuł: "Włóczęga"
Autor: Kathe Koja
Wydawnictwo: Zysk i S-Ka
Okładka: miękka
Ilość stron: 110
Opis: Książka "Włóczęga" opowiada o losie suczki - collie, który trafia do schroniska i dziewczyny - Rachel, która w tym ośrodku dla zwierząt pomaga jako wolontariuszka. Obie mają wiele wspólnego. Obydwie są dzikie i nieufne. Rachel, po namowie Pani od angielskiego pisze o niej opowiadanie. Jednak gry pojawia się w szkole nowy chłopak, który na dodatek postanowić pomóc Rachel i suczce collie... Czy Rachel zdoła przełamać barierę i pozwolić mu na pomoc?
Nasza opinia: Jestem wielbicielką wszelkich zwierząt, między innymi dlatego sięgnęłam po tę książkę. Sama - tak jak Rachel - staram się jak mogę, by pomagać zwierzakom. Książka mnie bardzo poruszyła. Nie tylko pod względem poprawnego pisania, wciągania czytelnika w treść, ale także była to chyba najsmutniejsza książka, którą czytałam. Może dlatego, że sama byłam bliska przeżycia tego co bohaterka? Może także z powodu bliskości w zachowaniu, postępowaniu i rozumowaniu bohaterki i mnie. Pod koniec książki dosłownie ryczałam. Książka odcisnęła głębokie piętno i długo zostanie w mojej pamięci. Na pewno do niej będę wracać!
Ocena ogólna: Queen Dee - 10/10 Small Metal Fan - --/--


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.