czwartek, 13 czerwca 2013

Recenzja Książki "W siódmym niebie" - Alyson Noel


W siódmym niebie - Alyson NoëlTytuł: "W siódmym niebie"
Tytuł oryginalny: "Fly Me to the Moon"
Autor: Alyson Noel
Wydawnictwo: Książnica
Ilość stron: 380
Opis wydawcy: Pełna humoru powieść o miłości, przyjaźni i poszukiwaniu swojego miejsca w świecie.
Hailey Lane jest stewardesą. Kiedy w dniu jej urodzin zostaje odwołany lot, szczęśliwa kobieta wraca do domu przed czasem, by przygotować się do randki. Jednakże na miejscu zastaje niespodziankę zupełnie inną, niż oczekiwała. Bez zastanowienia chwyta torby i ucieka. Jej życiowe plany właśnie legły w gruzach. Hailey robi więc to, co wychodzi jej najlepiej: wyrusza w podróż dookoła świata, by uleczyć złamane serce. Z Nowego Jorku do Paryża, z Puerto Rico do Grecji, Alyson Noël zabiera nas w podróż wypełnioną mojito na każdym postoju, ekstrawaganckimi pasażerami w każdym fotelu i przystojnymi facetami na każdym lotnisku.
Nasza opinia: Nikt z nas nie chciałby być zdradzany. Każdy z nas szukając osoby, z którą chce się związać liczy na bezpieczeństwo i lojalność. Jeśli tego nie ma, to nic z tego nie będzie. Więc gdy Hailey po wcześniejszym powrocie do domu widzi, że mąż ją zdradza łapie za torby i ucieka. Jednak czy tak łatwo jest się pozbierać po takim szoku? Właśnie wtedy życie Hailey rozpada się na tysiące kawałków - czy uda jej się pozbierać?

- Weź szklankę. 
- No wziąłem.
- Teraz ją upuść.
- Upuściłem.
- I co się stało?
- No rozbiła się na mnóstwo kawałków.
- Właśnie. A teraz ją przeproś i zobacz czy się pozbiera.

Zacznę od opisu. Jest wspaniały! Po przeczytaniu go od razu poczułam, że chcę mieć tą książkę na swojej półce. Na dodatek nie zdradza on treści i nie jest streszczeniem książki! Widzicie? A jednak się da! Opis przedstawia czytelnikowi historię przekazywaną w książce, więc wiem o czym ona będzie, ale nie zdradza on żadnych szczegółowych informacji i odczuwam dużo większą radość z czytania, bo sama mogę odkryć to, co normalnie byłoby w opisie. Na dodatek ta okładka... Przyciągnęła ona mój wzrok. Jest taka kobieca, a zarazem po prostu estetyczna - przykuła ona moją uwagę i zachęciła początkowo do zapoznania się z opisem, a potem całą historią Hailey Lane. 
   Zaintrygowała mnie bohaterka. Była ona inteligentną, młodą kobietą, która próbowała być samodzielna i gdy myślała, że właśnie otworzył się przed nią ten świat - wszystko prysło jak bańka mydlana. Szybko i w tym wypadku boleśnie. Zainteresowało mnie, czy uda jej się wyjść na prostą, choć wiedziałam, że nie będzie to nic prostego. Na dodatek byłam ciekawa jak rozwiąże narastające problemy.
  Sięgając po tę książkę liczyłam na coś lekkiego i właśnie to dostałam. Książka "W siódmym niebie" napisana jest lekko i z humorem. Przyznam, ze nie które sytuacje mnie śmieszyły, przy innych za to byłam mało szczęśliwa. Mogę więc śmiało powiedzieć, że nie jest to jakaś poważna książka, a bardziej typowa rozrywka na przypadkowo wolny wieczór :) Jeśli się nie jest w humorze, także nie szkodzi - ta książka pomoże go odzyskać :D
   Sama bohaterka napisała książkę, którą próbowała wydać - autorka otwarcie przedstawiła, ze nie jest to nic prostego i często trzeba zminiac swój zamysł, aby wydawnictwo chciało wydać książkę, a potem i tak może zmienić decyzje i poprawki w ogóle nie miały sensu. Czasem trzeba więc zmieniać treść książki, by ktoś chciał ją opublikować - jednak czy warto to robić? 
   Uważam, że książka jest lekko napisana, jednak jej fabuła nie jest powalająca. Jest to książka "do torebki" jako lekka powieść dla kobiet i myślę, że spełnia tutaj swoją rolę i jest ciekawą książką, która spełniła swoją rolę :).
Ocena ogólna: Queen Dee - 9/10 Small Metal Fan - --/--

Za możliwość przeczytania dziękuję
Grupie Wydawniczej Publicat


7 komentarzy:

  1. Czytałam i również podzielam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za typowo kobiecą powieścią, chociaż czasem na wakacje właśnie czegoś takiego trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie ciągnie mnie do tej książki. Może kiedyś się skuszę, ale na razie sobie odpuszczę.

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten cytat, jednak książka chyba nie do końca w moim guście, ale kto wie? Pożyjemy zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą książkę, ale jeszcze nie czytałam :P Chciałabym się dowiedzieć czy ma części? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka świetna, czytałem ją wiele razy - trudno czasami zrozumieć jak znaleźć drugą połówkę, ale https://www.poradnikrandkowy.pl/portale-randkowe/datezone-opinie/ pokazuje jak

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka warta przeczytania. Generalnie - w siódmym niebie to mocna i ciekawa książka o miłości. Warto sprawdzić też sex sponsorki
    gdzie można znaleźć partnerkę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.