środa, 19 czerwca 2013

Zapowiedź książki "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca"

52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca - Jessica BrodyZbliża się najszczęśliwszy moment w życiu Lex. W dniu swoich osiemnastych urodzin ma otrzymać od „kochającego tatusia” czek na 25 milionów dolarów. To jej upragniona swoboda i wolność, która należy się „z urodzenia” każdemu członkowi rodziny. Tymczasem ojciec odracza środki z funduszu powierniczego o 52 tygodnie. Młoda celebrytka znana dotychczas z pierwszych stron gazet, kanałów informacyjnych oraz imprez dla vipów, musi poznać smak pracy.

Nie mówcie mi, że Was ten opis nie zachęcił - bo mnie bardzo! Książka zapowiada się naprawdę ciekawie, szczególnie że zawsze byłam ciekawa tematu, jak te wszystkie celebrytki poradziłyby sobie w normalnej pracy, szczególnie że większość z nich nie ma dobrego wykształcenia. A teraz mogę poznać odpowiedź na to pytanie, na które odpowie mi Jessica Brody - już nie mogę się doczekać! :)
Premiera w lipcu 2013! (coś dużo tych gorących lipcowych premier)
Link do zapowiedzi (nie udało mi się wstawić filmu :c):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GS2JAC0Qcyo

6 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać, kiedy będę mogła przeczytać tę książkę.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po tego typu książki, ale ta mnie zaciekawiła, muszę ją koniecznie przeczytać. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie jakoś do tej książki nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, ale z QD jesteśmy zupełnie różne, więc w sumie się nie dziwie :D /SMF

      Usuń
  4. Nie moge się doczekać premiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czekam, aż książka się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.