piątek, 21 czerwca 2013

Zapowiedź książki "Sekret Julii" - Tahereh Mafi

sekret  julii
Chyba każdy lubiący książki w typie Paranormal Romance, Science Fiction czy Dystopii czytał książkę "Dotyk Julii", od której nie można się oderwać. Ja czytałam i wypadła na moich oczach niesamowicie! Jej klimat jest genialny. Autorka ma specyficzny, ale tak niesamowicie cudowny styl pisania, że nie da się oderwać. Przekleństwo Julii przez które została wyrzucona ze szkoły, przez które wszyscy się od niej odwrócili, nawet rodzina. Uznali ją za wariatkę, za niebezpieczną, chorą psychicznie. Bardzo dobry antyutopijny klimat, wspaniały pomysł, jeszcze lepsza realizacja. Po prostu brak mi już słów, żeby to opisać! Nie mogę się więc doczekać drugiego tomu tej serii i mam nadzieję, że będzie choć w połowie dobry jak pierwszy - a wtedy na pewno będzie cudowny! :)




Julia uciekła do Punktu Omega. Miejsca dla takich ludzi jak ona – ludzi z nadprzyrodzonymi zdolnościami – siedziby rebeliantów. Tym samym, uwolniła się od Komitetu Odnowy i ich planu wykorzystania jej jako broni. Teraz może kochać Adama, lecz  on  nigdy nie będzie wolny od jej śmiertelnego dotyku. Albo od Warnera, który chce od Julii więcej niż kiedykolwiek sądziłeś. W kontynuacji “Dotyku Julii’, Julia musi podjąć decyzje, które zmienią jej życie czy tego chce czy nie. Decyzje, które wiążą się z wyborami jej serca i życiem Adama.
 [opis nieoficjalny - tłum. PB] źródło: paranormalbooks.pl 

Premiera w lipcu 2013 (wygląda na to, że portfele moli książkowych w przyszłym miesiącu będą cierpiały :D)

8 komentarzy:

  1. Nie czytałam pierwszej części, ale krąży w moich myślach, mam wielką nadzieję, że kiedyś wpadnie w moje łapki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jakże ja uwielbiam Dotyk Julii! Pamiętam, że kupiłam w dniu premiery i skończyłam książkę, zanim zdołałam nawet wrócić do domu z wycieczki. :) Niesamowita. Ale szkoda, że nie doczekaliśmy się tej powieści z punktu widzenia Warnera. Nie wiem jak was, ale mnie bardzo interesowałaby ta pozycja. Może nie uwielbiam tego bohatera, ale przepadam za nim i uważam, że jest fascynujący. Ta jego osobowość i własna logika, mają w sobie jakiś urok. Co nie zmienia faktu, że kibicuję Julii i Adamowi. Coś czuję, że w tej części ich związek może przejść jakiś międzynarodowy kryzys... No, ale mniejsza z tym. Czekam, czekam na "Sekret Julii". Nabędę tę powieść, kiedy tylko ukaże się w księgarni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie muszę dorwać pierwszą część, bo kusi mnie od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zabieram się za "Dotyk Julii"

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dotyk" przeczytałam 2 razy, czekam na tę część!

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna okładka!! Według mnie dużo lepsza niż "Dotyk Julii"... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcę przeczytać tę książkę. Strasznie podobała mi się część pierwsza, a ta jest dla mnie obowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam już pierwszą część :) Muszę powiedzieć, że niesamowicie mnie wciągnęła. Już niedługo chcę dorwać drugą część w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.