czwartek, 27 września 2012

Recenzja książki "Mechaniczny Anioł" - Cassandra Clare

Tytuł oryginalny: "The Clockwork Angel. The Infernal Devices - Book One"
Autor: Cassandra Clare
Seria: Diabelskie Maszyny
Wydawnictwo: MAG
Ilość stron: 480
Okładka: miękka
Opis wydawcy: Magia jest niebezpieczna, ale miłość jeszcze bardziej. Szesnastoletnia Tessa Gray pokonuje ocean, by odnaleźć brata, a celem jej podróży jest Anglia za czasów panowania królowej Wiktorii. W londyńskim Podziemnym Świecie, w którym po ulicach przemykają wampiry, czarownicy i inne nadnaturalne istoty, czeka na nią coś strasznego. Tylko Nocni Łowcy, wojownicy ratujący świat przed demonami, utrzymują w tym chaosie porządek. W trakcie swoich poszukiwań Tessa uświadamia sobie, że będzie musiała wybrać między ratowaniem brata a pomaganiem przyjaciołom, którzy stoją na drodze sił ciemności... i że miłość potrafi być najniebezpieczniejszą magią.
Nasza opinia: No i znowu mój ukochany XIX-wieczny Londyn. <3 "Mechaniczny Anioł" jest baaardzo klimatyczną książką. Świat wiktoriańskiej Anglii porywa Cię i nie chce puścić. Minusem jest dla mnie to, że to kolejna książka o wampirach no, ale cóż, XIX-wieczny Londyn już tak ma ;) Wielki plus za moje ulubione cytaty na początku rozdziałów. Uwielbiam to, bo wprowadza Cię w tematykę tego fragmentu i to zawsze jest dla mnie +10 do klimatu i chęci do czytania. Dużym zaskoczeniem był dla mnie zwrot akcji zmieniający prawie wszystko no, ale nie będę Wam przecież opowiadać treści. Po prostu sami przeczytajcie. Rok temu była to moja ulubiona książka, ale przez ten czas przeczytałam wiele lepszych powieści więc ta już wypadła z grona ulubionych. Polecam dla dziewczyn w wieku 12-16 lat.
Ocena ogólna: Small Metal Fan daje 9/10 Queen Dee - --/--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.