sobota, 23 marca 2013

Recenzja audiobooka "Reksio. Wielka księga przygód"


Tytuł: "Reksio. Wielka księga przygód"
Typ: Audiobook
Autorzy: Barska Ewa, Głogowski Marek, Sójka Anna
Wydawnictwo: Papilon
Lektor: Jerzy Stuhr
Opis wydawcy: Razem z Reksiem przeżyjcie mnóstwo ciekawych przygód i poznajcie wielu nowych sympatycznych przyjaciół. Niezwykłe opowiadania czyta znakomity aktor Jerzy Stuhr.
Nasza opinia: Chyba większość z nas  w dzieciństwie oglądała Reksia. Dla mnie była to ulubiona bajka i kochałam ją ja nie wiem co! Ten odważny piesek i jego przygody z przyjaciółmi... Tak, to było coś! Obowiązkowa rzecz i jedna z najlepszych bajek dzieciństwa. Nawet Bolek i Lolek nie byli tak fajni jak on. Jako, że uwielbiałam tę bajkę z chęcią sięgnęłam po ten audiobook, by przypomnieć sobie czasy słodkiego dzieciństwa. Tym razem, także spodobały mi się jego historie i często śmiałam się słuchając, gdy przypominały mi się jakieś sytuacje, z okresu gdy byłam mała. Jednak, słuchając - nie widziało się Reksia w akcji, gdy biegał i spotykał się z przyjaciółmi. To już nie była ta atmosfera, mimo że głos lektora, cenionego aktora był znakomity. Bardzo fajnie mi się słuchało tego audiobook'a, bo często spotykałam się z lektorami, którzy nie przypadli mi do gustu, więc słuchanie było udręką. Z tego powodu prawie nigdy nie kończyłam tych powieści, bo nie byłam w stanie. Tym razem było inaczej, myślę że taki audiobook jest świetną rzeczą dla dziecka! Może sobie posłuchać tych historyjek na dobranoc, do łóżka.
Ocena ogólna: Queen Dee - 9/10 Small Metal Fan - --/--

Za audiobook bardzo dziękuję
wydawnictwu Papilon

1 komentarz:

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.