niedziela, 11 listopada 2012

Recenzja książki "Przygody Alicji w Krainie Czarów"

Autor: Lewis Carroll
Opis: Chyba każdy zna tę historię. Dziewczynka imieniem Alicja w pogoni za białym królikiem w kamizelce wpada do nory. Przenosi się do dziwnej Krainy Czarów, gdzie od jedzenia się rośnie, lub maleje, gdzie koty uśmiechają się, a Kapelusznik wraz z Susłem i Marcowym Zającem w nieskończoność jedzą podwieczorek.
Nasza opinia: Jest to książka, którą powinien przeczytać każdy niezależnie od wieku. Czytam ją zawsze gdy mam gorszy dzień. Jest pełna humoru, a niektóre stworzenia tak mnie dziwią, że zastanawiam się, czy autor nie był na haju pisząc to.
 "Przygody Alicji w Krainie Czarów" tak jak napisałam wyżej opowiadają o dziewczynce, która nagle znajduje się w dziwnej krainie. Mieszkają tam różne dziwne stworzenia, panują niecodzienne zwyczaje. Niestety, na koniec wszystko to okazuje się tylko snem.
 Czytałam obie części kilka razy, widziałam różne ekranizacje. Myślę, że to wystarczy, żebyście chcieli poznać tę cudowną książkę.
Film: Jeżeli nie chce wam się czytać to naprawdę bardzo dobrą ekranizacją jest "Alicja w Krainie Czarów" Tima Burtona. Co prawda odbiega od oryginału, ale jest na prawdę warta obejrzenia. Inną, ale tym razem animowaną adaptacją jest "Alicja w Krainie Czarów" również z wytwórni Disneya.

 Miłej lektury życzy Wam Small Metal Fan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.