niedziela, 25 listopada 2012

Recenzja książki "Gwiazda Anioła" - Jennifer Murgia

Gwiazda Anioła - Jennifer MurgiaTytuł oryginalny: "Angel Star"
Autor: Jennifer Murgia
Wydawnictwo: Amber
Okładka: miękka
Liczba stron: 255
Opis wydawcy: Czy wierzysz w anioły? Kiedy Garreth, nowy i najprzystojniejszy chłopak w szkole, zadaje jej to pytanie, szesnastoletnia Tea musi odpowiedzieć, że tak. Widuje je nie tylko w snach. Również za dnia ukazuje jej się skrzydlata postać, przerażająca i pociągająca zarazem... A teraz Tea dowiaduje się, że Garreth jest aniołem, stworzonym by ją chronić... i by ją kochać. Lecz nie ma światła bez ciamności. Dziewczyna będzie musiała wybierać pomiędzy jasną miłością a mrocznym zauroczeniem.
Nasza opinia: SMF: Ciężko mi cokolwiek o tej książce powiedzieć... Jest to taka książka, w której okładka nie zachęca, a fabuła jest tak przewidywalna, że odechciewa się czytać. Co prawda, jest parę momentów trzymających w napięciu, ale to typowa babska książka z serii: "OMG on mnie kocha i on mnie kocha, a ja nie wiem którego wybrać! Są taaacy piękni i tacy wyjątkowi i niebezpieczni w końcu to anioły, co nie?". Zwariować można... No, ale jak dostałam książkę to czytam. Niestety tą nie jestem zachwycona. Nie moje klimaty.
QD: Książkę bardzo szybko przeczytałam i mnie się podobała. Mimo, że jest to typowa książka paranormalna jak wspomniała SMF "OMG on mnie kocha i on mnie kocha, a ja nie wiem którego wybrać! Są taaacy piękni i tacy wyjątkowi i niebezpieczni w końcu to anioły, co nie?", ciągnęło mnie by poznać jej końcówkę. Akcja była pełna napięcia i były jakieś zwroty akcji. Nie była najlepsza, ale nie była zła.
Ocena ogólna: Small Metal Fan - 5/10 Queen Dee - 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.