poniedziałek, 1 października 2012

Recenzja książki "Zakochana Cheerleaderka" - Kieran Scott

Autor: Kieran Scott
Wydawnictwo: Znak
Okładka: miękka
Opis (nasz): Annisa to brunetka, prawie jedyna wśród całej szkoły blondynek. Annisa to cheerleaderka w szkolnym zespole. Z początkiem roku szkolnego, jak co roku odbywa się casting na nowe uczestniczki do drużyny  Ale w tym roku jest inaczej! Trenerka oświadczyła, że od tego roku ich drużyna będzie koedukacyjna! Na dodatek jej chłopak za którym szaleje (z wzajemnością) się do niej dostaje. Z początku sam pomysł na taką drużynę wydaje się być wprost idealny, ale czy walka płci zagrozi nie tylko drużynie ale także ich związkowi?
Nasza recenzja: Książkę czytałam parę lat temu, więc napiszę to co pamiętam. Książkę uznałam za fajną i nadal mam ją na półce. Fajny temat, fajna treść, bohaterzy niczego sobie, za to rozwiązywanie problemów i same ich problemy - prawie bezcenne. Po prostu chciałam o nich dalej czytać. Nie przeczytałam całej serii (chyba 4 czy 5 tomów), a tylko ten jeden, ale parę lat temu z chęcią przeczytałabym więcej :). Uważam ze książka jest OK i polecam.
Ocena ogólna: Queen Dee - 9/10 Small Metal Fan - --/--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.