środa, 4 września 2013

Versatile Blogger nr.2

Po raz drugi zostałyśmy nominowane do Versatile Blogger Award, tym razem przez Książek Świat.

7 faktów o QD:
1. Normalnie mam kruczoczarne włosy. Naturalne.
2. Uwielbiam sneakersy.
3. Jest młodsza od SMF.
4. Lubię zimę.
5. Lubię jeść krem pomidorowy.
6. Mam błękitne oczy. Ale i tak jestem mieszańcem.
7. Moje ulubione kwiaty to orchidee.

7 faktów o SMF:
1. Jestem naturalną blondynką.
2. Uwielbiam trampki <3
3. Jestem starsza od QD.
4. Nie lubię zimy.
5. Kocham włoską kuchnię ^^
6. Mam zielone oczy. Chociaż czasem szare, ewentualnie niebieskie :D
7. Lubię kwiaty, ale spróbuj mi dać cięty bukiet z kwiaciarni - to zabiję.

Standardowo nie nominujemy. Kto ma ochotę, niech bierze udział! :)

3 komentarze:

  1. Jedna lubi zimę, a druga nie, ja powiem, że ją uwielbiam, ale jedynie zza okna z ciepłą czekoladą w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów znalazłam punkt wspólny! :D Moimi ulubionymi kwiatami także pozostaną orchidee, głównie przez boski zapach! :) Z moją osobą zgadzałby się też szósty punkt u SMF. To tak btw ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.