wtorek, 3 września 2013

Liebster Award nr.7

Po raz kolejny zostałyśmy nominowane do Liebster Award tym razem przez Endless Books.


1. Jaka książka najbardziej Cię zaskoczyła? Dlaczego?
QD: Myślę, że żadna książka nie zaskoczyła mnie jakoś specjalnie. Może to po prostu lenistwo i nie chce mi się tutaj tego opisywać, a może po prostu zawsze wysoko poprzeczkę i częściej przeżywam rozczarowania.
SMF: Chyba najwięcej zaskoczeń spotkało mnie przy lekturze książki "Zapomnij patrząc na słońce". Ilość tragicznych zdarzeń była tak duża, że musiałam przerywać, żeby dojść do siebie.
2. Czy kupiłaś kiedyś książki i później tego żałowałaś? Jakie?
QD: Było teraz kilka takich przypadków, najbardziej pamiętam rozczarowanie książką "Gra o Ferrin". W ogóle nie przypadła do gustu.
SMF: Zdarzało się kilka razy, że kupiłam książkę, którą kiepsko mi się czytało, albo w ogóle jej nie zaczęłam, chociaż nigdy nie żałowałam.
3. Jaka jest pierwsza książka, która kojarzy Ci się ze słowem "szkoła"?
QD: Hm... Myślę, że "Tajemniczy ogród".
SMF: Pierwszy do głowy przyszedł mi "Plastusiowy pamiętnik".
4. Na książce jakiego autora najbardziej się zawiodłaś?
QD: "Wieczni wygnańcy"Cynthia Leitich Smith
SMF: "Najciemniejsza część lasu" - Ramsey Campbell.
5. Jaką książkę czytałaś najdłużej?
QD: Jest kilka książek które przeczytałam do połowy i je odłożyłam, a potem o nich zapomniałam .
SMF: Jest parę książek, których nie dokończyłam czytać. Nie umiem sobie przypomnieć takiej, którą czytałam najdłużej.
6. Masz ulubiony gatunek książek? Jaki?
QD: Hm... Myślę, że jest to Urban Fantasy, Paranormal Romance...
SMF: Bardzo lubię dystopie i thrillery, chociaż innymi gatunkami nie gardzę :)
7. Czy czytając słuchasz muzyki?
QD: Zależy jaka byłaby to muzyka. Najczęściej włączam ją w tramwaju by nie słyszeć rozmawiających ludzi.
SMF: Zazwyczaj nie, ale jeśli muszę się jakoś odciąć od otoczenia podczas czytania, w moich słuchawkach leci Apocalyptica (zazwyczaj album "Cult").
8. Który blog możesz uznać za swój ulubiony?
QD: Swój... A tak naprawdę, to nie mam ulubionego.
SMF: Wchodzę często na różne blogi, ale nie umiem wybrać ulubionego. ;)
9. Czy przed obecnym blogiem, miałaś inne? O czym?
QD: Miałam jeszcze kilka blogów, jednak żaden nie przetrwał do dzisiaj.
SMF: Miałam w podstawówce blog o wszystkim, ale w sumie o niczym :D

10. Czyje książki polecasz najczęściej?
QD: Nie polecam nikomu książek, bo moje gusta nie pokrywają się z tymi kogoś innego.
SMF: Dosyć trudne pytanie, ale najczęściej chyba polecam książki C.R. Zafona.
11. Ekranizację jakiej książki możesz uznać za najlepszą?
QD: Zazwyczaj nie oglądam ekranizacji, bo to psuje mi wyobrażenie.
SMF: Bardzo podobała mi się ekranizacja "Atramentowego serca" - była bardzo podobna do moich wyobrażeń. 


Nominujemy wszystkich - cieszcie się! :D

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji :)
    Ja mam bloga o wszystkim i o niczym ale pojawiają się posty o książkach i filmach, więc zapraszam :)
    http://my-paradise320.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się ekranizacja "Atramentowego serca" nie podobała, zupełnie inaczej sobie wszystko wyobrażałam. Ale zgodzę się co do Zafóna - jego książki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest czytać wasze wypowiedzi x2 :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, pan Zafon. Czuję pewnego rodzaju przywiązanie do jego książek. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. Paranormal Romanse już troszkę mi się przejadł, ale coraz bardziej zaczynam za nim tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko. Wszystkich? :D A gdzie Wasze pytania? ]:->
    Apocalyptica... Polecam "I don't care" - feat. Adam Gontier :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.