wtorek, 16 lipca 2013

Zapowiedź książki "Dziewczyna w stalowym gorsecie" - Kady Cross


Dziewczyna w stalowym gorsecieCzy jest ktoś, kto lubi epokę wiktoriańską i nie chcę przeczytać  książki "Dziewczyna w stalowym gorsecie"? Pewnie nie. Z resztą nawet Ci, którzy jakoś bardzo nie lubią epoki wiktoriańskiej znajdą w tej książce coś dla ciebie. Połączenie pięknej dziewczyny, brutalności, XIX wiecznej Anglii - to coś co z pewnością dostarczy czytelnikowi wielu przygód!


Skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami
Szesnastoletnia Finley Jayne nie ma nikogo i niczego za wyjątkiem pewnej rzeczy, która znajduje się w jej wnętrzu.
Ciemna strona bohaterki sprawia, że jest ona zdolna zabić. W dodatku bardzo mocnym ciosem. Tylko jeden człowiek widzi magiczną aurę otaczającą dziewczynę.
Powieść osadzona w XIX wiecznej Anglii, która przenosi czytelnika w świat pełen przygód.
Opis ze strony wydawnictwa Fabryka słów

Premiera 30 sierpnia!

13 komentarzy:

  1. Z chęcią się za nią wezmę. Już kiedyś ją zauważyłam, opis zachęcający a okładka jest świetna :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam epokę wiktoriańską i właśnie średnio podoba mi się pomysł na skrzyżowanie jej z X-Menami. boję się, że ją popsują ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwilą o tym czytałam na empiku :) Postaram się przeczytać, bo wydaje się bardzo ciekawe :)
    Zapraszam:
    http://blairsykesopinion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że uda mi się zdobyć tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Znajdują się tutaj wszystkie elementy, którymi się fascynuję. Na pewno książkę przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę to mieć, po prostu muszę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do The Versatile Blogger.

    OdpowiedzUsuń
  8. To się zapowiada po prostu ciekawie

    http://mrocznybibliotekarz.blogspot.com-- zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.