czwartek, 28 lutego 2013

Zapowiedź książki z serii Maximum Ride "Ostatnie ostrzeżenie, globalne ocieplenie" - Wydawnictwo Hachette

MAXIMUM RIDE. OSTATNIE OSTRZEŻENIE. GLOBALNE OCIEPLENIE Nie wiem czy wiecie ale kocham marzec! Nie tylko ze względu na to, że można już poczuć nadchodzącą wiosnę, ale także wychodzi mnóstwo ciekawych książkowych premier!

Tym razem chcę Wam przestawić książkę na którą czekam już od dawna i myślałam, że ona w ogóle nie zostanie wydana. Jest to bowiem 4 tom serii Maximum Ride, opowieść o sześciu istotach które w 98% są ludźmi i w 2% ptakami. Kto chciałby się przekonać czy latanie jest fajne? Posiadanie własnych skrzydeł... Jak takie aniołki, prawda? Jednak nie oszukujmy się, posiadanie takich rzeczy może być niebezpieczne...


 "Weź udział w misji ratowania świata – najbardziej ekscytującej przygodzie naszej szóstki! Tym razem ja – Max, Kieł, Iggy, Gazownik i Angela wybieramy się w podróż do jednego z najbardziej nieprzyjaznych miejsc świata - na lodowaty Biegun Południowy – pustkowie Antarktyki.
Groteskowy Uber-Dyrektor postanowił sprzedać nas temu, kto zaproponuje najwyższą cenę za nasze głowy. Tymczasem my wyruszamy na specjalna, zleconą nam przez rząd misję, a w pościg za nami wyrywa armia bezlitosnych żołnierzy-mutantów. Niestety okazuje się, że w bezwzględnym, mroźnym klimacie nawet ci, którzy mają skrzydła, nie mogą uciec przed najgorszymi koszmarami..."

No przyznam, że opis nie jest... Jakoś bardzo zachęcający w tym wypadku, ale jestem pewna,

 że treść i akcja jest taka dobra jak w poprzednich tomach. Mam nadzieję, że James Patterson i tym razem mnie nie zawiedzie! A przy okazji... Zastanawiam się co się stało z Kuks... Ktoś coś wie?

A wy? Czekacie na tę pozycję? Wiecie, że na raz wychodzą także nowe wydania pierwszych trzech części? Ale jazda, nie mogę się doczekać!

Także trzymam kciuki za ekranizację, ale podobno dobrze się zapowiada i nie będzie ona klapą... Oj, pójdę, pójdę na ten film do kina! Patrzcie jakie zachęcające zwiastuny! Wiem, że większość robiona przez fanów, ale naprawdę zachęcają do obejrzenia!

2 komentarze:

  1. Czytałam dawno temu pierwszą część 'Maximumm Ride' i niedawno obudziłam się z myślą, że chce ją przeczytać jeszcze raz ; )
    Dodaję do MUST READ bo pamiętam, że bardzo mi przypadła wtedy do gustu ta książka ; )

    Croco,
    czytaj-tu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dawno czytałam, ale uwielbiam wciąż do niej wracać ;3
    Polecam zdecydowanie! Czytałam po angielsku 4 i 5 część, ale musiałam wejść w posiadanie polskojęzycznej wersji ;)

    Co do filmu... nie mam wygórowanych oczekiwań, ale mam nadzieję, że w roli Max nie obsadzą jakiejś ślicznej blondyneczki ;/
    Max musi mieć charakter, nie piękną cerę i fryzurę C;

    Alexa,
    http://freerthanyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.