wtorek, 26 lutego 2013

Zapowiedź książki "Tam gdzie śpiewają drzewa"

 Gdzie śpiewają drzewa? Szczerze to bardzo bym chciała się dowiedzieć! Książka zapowiada się niesamowicie! Ledwo zobaczyłam okładkę, już wiedziałam, że "Tam, gdzie śpiewają drzewa" Laury Gallego trafi w moje ręce. Nieważne kiedy, ale muszę ją mieć!

 Przepiękną ilustrację na okładce zrobiła Cris Ortega. Moja ulubiona graficzka tuż po Victorii Frances, więc jak tylko to zobaczyłam byłam wniebowzięta. I jeszcze opis. Po prostu bajka. Mam nadzieję, że książka również taka będzie. Wygląda na kolejną bajkową powieść. Wiecie, taką magiczną, o której nie można zapomnieć. Jeszcze fakt, że autorka jest hiszpanką mnie nakręca. Jakoś lubię pisarzy z tego kraju.

 Przeczytajcie sami opis wydawnictwa Dreams: "Viana jedyna córka księcia z Rocagrís wraz z nadejściem wiosny planuje swój ślub z ukochanym Robianem z Castelmar, któremu przyrzeczona została jeszcze gdy byli dziećmi. Jednak podczas święta zimowego przesilenia na zamek przybywa Wlik, rycerz z gór, aby ostrzec króla Nortii o zbliżającej się inwazji stepowych barbarzyńców. Robian, książę, jak i pozostali rycerze, zmuszeni są bronić swojego króla i ziem. Większość z nich ginie w walce i królestwo zostaje podbite przez barbarzyńców. Pozostali przy życiu rebelianci wraz z Vianą postanawiają uwolnić królestwo Nortii spod panowania okrutnego i pozornie nieśmiertelnego króla Haraka. Aby zwyciężyć, muszą poznać tajemnicę Wielkiego Lasu i dotrzeć tam, gdzie śpiewają drzewa..."

Czekam zatem z niecierpliwością, aż trafi w moje ręce ^^ A co Wy myślicie o tej książce? Podoba Wam się?  Ja będę jej wypatrywać i jak tylko przeczytam, pojawi się recenzja. O matulu, nie mogę się doczekać! /Small Metal Fan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.