poniedziałek, 18 lutego 2013

Recenzja książki "Aura" - Alyson Noel

Tytuł: "Aura"
Tytuł oryginalny: "Radiance"
Autor: Alyson Noel
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ilość stron: 191
Okładka: miękka. W sumie obydwie są cudne!
Opis wydawcy: Aura to pierwsza część nowej serii adresowana do młodszych nastolatek. Poprzez postacie bohaterów oraz motywy nawiązuje do bestsellerowego cyklu „Nieśmiertelni”.
Riley Bloom zostawiła siostrę, Ever, w świecie żywych, a sama przeszła mostem na drugą stronę - Tu, gdzie zawsze jest Teraz. Riley i jej pies, Maślanka starają się zadomowić w nowej rzeczywistości. Tymczasem życie po śmierci nie ma nic wspólnego z czasem wolnym; Riley ma sporo pracy. Zostaje Łowcą Dusz, a w tajniki tej pracy wprowadza ją tajemniczy Bodhi. Właśnie z nim Riley wraca na ziemię, by wykonać pierwsze zadanie. Czeka na nich Promienny Chłopiec, którego już wielu Łowców Dusz próbowało przeprowadzić go na drugą stronę, lecz jak dotąd bezskutecznie. Czy uda się to Riley?
Nasza opinia: Sięgając po książkę kojarzyłam bohaterów i akcje, jednak wydawało mi się, że nie sięgałam po żadną z książek cyklu Nieśmiertelni. Dopiero potem skojarzyłam pozycję "Ever", którą w końcu czytałam i jest na blogu jej recenzja. Przyznam, że wersja dla starszej młodzieży dużo bardziej mi się spodobała. Nie wiem czy chodzi o pomysł, bo obydwa były dobre, jednak bardziej do mnie przemówił przekaz akcji zawarty w pierwszym tomie z serii Nieśmiertelni. Obydwie książki napisała Alyson Noel i szczerze mogę powiedzieć, że podoba mi się jej styl pisania i wyrażania odczuć bohaterów. Akcja książki może i nie jest 'wartka', i nie ma nagłych zwrotów to i tak uważam, że warto przeczytać obydwa egzemplarze i mieć porównanie. Nie żałuje, że po nią sięgnęłam i zapraszam innych do zapoznania się z tą pozycją!
Ocena ogólna: Queen Dee - 6/10 Small Metal Fan - --/--

 Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuje
Grupie Wydawniczej Publicat!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.