czwartek, 10 stycznia 2013

Recenzja książki "Moja siostra jest gwiazdą pop" - Kimberly Greene


Moja siostra jest gwiazdą pop - Kimberly GreeneTytuł: "Moja siostra jest gwiazdą POP"
Tytuł oryginalny: "My sister's a POP Star"
Autor: Kimberly Greene
Wydawnictwo: Akapit Press
Ilość stron: 208
Opis: Cześć, jestem Sam. Witam was na moim blogu! Zamierzam pisać o swoim życiu, marzeniach oraz o tym, jak bardzo bym chciała, żeby Robert Ruebens się w końcu zreflektował i przestał mnie tak wrednie traktować. Robert jest agentem mojej siostry, Danni. Dzięki niemu została supergwiazdą muzyki pop – a życie stanęło na głowie! Lecz teraz trasa koncertowa Danni dobiegła już końca, przeprowadzamy się do superfajnego, nowego domu i, co najważniejsze, będziemy znowu normalną rodziną. A jednak nie ufam tej kreaturze, Robertowi. On coś knuje. I mam dziwne przeczucie, że nie bardzo mi się to spodoba. Wściekle zielone limuzyny, przepustki za kulisy, prywatne odrzutowce i telewizja – Sam niedługo się przekona, że nie da się żyć normalnie, gdy ma się siostrę supergwiazdę. 
Nasza opinia: Książka jest dość... dziecinna. Nie wciąga czytelnika i musiałam się zmuszać, aby ją skończyć i poznać koniec. Autorka daje wpisy na blogu, zamiast części akcji, przez co książka staje się nudna. Mnie ona się nie podobała, ale polecam ją osobom w wieku 9-12 lat... Autorka miała ciekawy, choć popularny pomysł, lecz mogła go dużo lepiej przelać na papier. Uważam, że mogła by wyjść z tego naprawdę dużo lepsza książka, gdyby autorka nad nią dłużej popracowała.
Ocena ogólna:  Queen Dee - 5/10 Small Metal Fan - --/--

2 komentarze:

  1. Nie zgadzam się. Uważam, że książka jest świetna. Bardzo podobała się mojej córce która ma 12 lat. Ciekawa i przyjemna. 9/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama ją przeczytałam i podoba mi się ja bym dała 8/10... Jak by tak opisać w książce twoje życie to połowa to raczej też blog =D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.