wtorek, 13 listopada 2012

Recenzja książki "7 razy dziś" - Lauren Oliver

Autor: Lauren Oliver
Wydawnictwo: Otwarte
Okładka: miękka
Ilość stron: 381
Opis (nasz): Samantha Kingston jest królową szkoły, jest popularna i ma idealnego chłopaka. 12 lutego idzie z przyjaciółkami na imprezę. Jednak coś jest nie tak. Nic nie dzieje się tak jak powinno, a gdy Sam budzi się następnego dnia, odkrywa że znów jest 12 lutego - jeszcze raz dziś...
Nasza opinia: Gdy sięgam po książkę mam nadzieje że coś mi ona przekaże, jakąś myśl, propozycje innego spojrzenia na świat... Często książki po które sięgam mają coś szczególnego, coś, dzięki czemu sama chciałabym być bohaterem książki, pragnęłabym przeżyć te przygody co on. Ale w tej książce tak nie było. Nie było zaskakującego zwrotu akcji, nie było 'dreszczyku' emocji. Po prostu - czytasz - i nie wiem czy mi się to podoba. Mimo że książka jest bestsellerem przetłumaczonym na 21 języków, nie podobała mi się ona. Dlatego nie polecam jej za bardzo, a sama musiałam się do niej przymierzać, żeby ją skończyć, by się dowiedzieć jak się skończyło. Powiem, że koniec jest chyba jeszcze gorszy niż można się spodziewać. Czytałam ją dwa razy i raz mi się podobała a raz nie - dlatego nie do końca wiem jak ją ocenić...
Ocena ogólna: Queen Dee - 5/10 Small Metal Fan - --/--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.