środa, 26 września 2012

Recenzja książki "Sen" - Lisa McMann

Tytuł oryginalny: "Wake"
Autor: Lisa McMann
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 231
Seria: Trylogia Sen, Mgła, Koniec.
Okładka: miękka
Opis wydawcy: Tom 1 mrocznej i lirycznej trylogii o miłości dziewczyny i chłopaka naznaczonych zdolnością przeżywania cudzych snów.
Siedemnastoletnia Janie widzi cudze sny. Wciągana w nie wbrew własnej woli, staje się przymusowym świadkiem rozgrywających się w nich wydarzeń. Pewnego dnia do klasy przychodzi nowy chłopak... który potrafi kontrolować sny. Ale nawet on może okazać się bezradny, gdy Janie trafi w środek koszmaru. Po raz pierwszy jest kimś więcej niż obserwatorką czyichś makabrycznych fantazji. Jest ich uczestniczką...
Nasza opinia: "Sen" jest książką dość krótką i niewymagającą zbyt dużego myślenia książką. Pomysł według mnie bardzo fajny, ale niestety autorka nie wykorzystała możliwości tego tematu. 17-letnia Janie widzi cudze sny, gdy tylko ktoś w jej pobliżu zasypia ona musi być świadkiem jego fantazji. Janie stara się unikać tego, ale niezbyt jej się to udaje. Książka pozostawia po sobie duży niedosyt. Nie jest ani dobra, ani zła. Można przeczytać, ale nic nowego do Waszego życia nie wniesie.
Ocena ogólna: Small Metal Fan - 5/10 Queen Dee - --/--

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, twoja opinia jest mocno przesadzona. Może to specyfika języka jakim napisała autorka, zmusił cię do takiej oceny. Książka ma być krótka, ponieważ jest przedstawiona w postaci dziennika.
    Ja mam wszystkie 3 części na półce i powiem, że nie żałuję tego zakupu ani trochę. Historia nie jest mdła, jak w niektórych książkach fantasty z którymi się spotkałam. Jest lekka i szybko się ją czyta. Polecam w każdym razie i w zupełności się nie zgadzam z tym osądem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę sie ze szybko sie czyta i jest lekka, a to ze jest krótka nie jest negatywne. Po prostu czytałam wiele duzo lepszych książek. Dla mnie ta była na jeden wieczór i szybko o niej zapomnialam. /SMF

      Usuń
  2. Masz może tą książkę na stanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam książkę. :) Niestety nie mam już GG. Jak chcesz to pisz na maila ;) /SMF

      Usuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.