środa, 26 września 2012

Recenzja książki "Maximum Ride" - James Patterson


Tytuł Oryginalny: "Maximum Ride"
Autor: James Patterson
Wydawnictwo: HACHETTE
Okładka: miękka
Seria: Maximum Ride
Opis (nasz): Max wraz ze swoja paczką, którą nazywa rodziną mają skrzydła. Nie  one ich naturalna cechą. W dzieciństwie laboratorium robiło na nich badania i eksperymenty czego  skutkiem. Gdy udało im się wyrwać z tego szalonego miejsca zaczynają ociekać a gonią ich Likwidatorzy -  więksipotężniejsi ale za to mniej zręczni i wolniejsi co działa na ich niekorzyść. Ale jeden z nich zranił Kła  - chłopaka w wieku Max. Potrzebują jednak pomocy z zewnątrz... Czy uda im się ja załatwić i wyjść z tego bez szwanku? Przecież nie wszystkim można ufać.. A jeśli osobie której się zaufano, praktycznie będącą jedna z nich nagle Cię opuści i wyda? "Nawet w bezpiecznym miejscu nie jest bezpiecznie, bo ciągle  obserwowani... "
Nasza opinia: Owacje na stojąco dla autora za pomysł! Chyba nigdy nie było książki z taką ilością najróżniejszych istot paranormalnych! Jeszcze ten pomysł z człowiekiem-hybrydą... Po prostu istne cudo, oderwać się nie można... Choć jest jedna smutna rzecz... Zapewne nie zostanie przetłumaczona czwarta część... Powstała nawet petycja i mam nadzieje ze ktoś w końcu ją przetłumaczy... W końcu od trzeciej części minęły już 2 czy 3 lata... Trzymam kciuki! Książka napisana prosto i bezbłędnie - nadaje się zarówno dla młodej jak i starszej młodzieży. Jestem tylko ciekawa czy w końcu Max i Kła zwiąże coś więcej niż przyjaźń... No kurcze no.. Mam szczera nadzieje ze tak :)! Książka jest bardzo fajna, pełna humoru jak i niebezpieczeństwa - godna polecenia. Książka "Maximum Ride", nie... To chyba bardziej jest do autora... W każdym razie jest ona błyskotliwa, pełna najróżniejszych emocji... Jest tam wiele przeszkód, bohaterowie większość omijają bądź udaje się im przez nie przebrnąć, ale czy uda im się z tą największą? Czy odnajdą rodziców? Czy znajdą swoje miejsce w Świecie? Uwaga! Niedługo ma się ukazać ekranizacja książki - nie mogę się doczekać!
Ocena ogólna: Queen Dee - 10/10 Small Metal Fan - --/--

3 komentarze:

  1. Czytałam te książki kiedy tylko wyszły i bardzo bolał mnie fakt, że nie powstanie czwarta część... Więc kiedy okazało się, że wydawnictwo jednak ją wyda, byłam wniebowzięta. A tutaj taki cios... Wszystkie okładki pozmieniane i w dodatku niższe o cały centymetr od tych wspaniałych, budzących wyobraźnię powyżej. Ale i tak się cieszę. Książki genialne. Z całą pewnością zasłużyły na 10. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki te są genialne. Bardzo cieszą się z powodu czwartej części. czytam je już drugi raz a nadal są niesamowicie interesujące i nie da się oderwać. książka ta zasługuje ja 101 :D .
    Autor miał genialny pomysł. Jestem pewna że każdy z chęcią sięgnął by po tę lekturę XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki te są genialne. Bardzo cieszą się z powodu czwartej części. czytam je już drugi raz a nadal są niesamowicie interesujące i nie da się oderwać. książka ta zasługuje ja 101 :D .
    Autor miał genialny pomysł. Jestem pewna że każdy z chęcią sięgnął by po tę lekturę XDDD

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.