niedziela, 16 września 2012

Recenzja książki "Córka Żywiołu" - Leigh Fallon

Autor: Leigh Fallon
Wydawnictwo: Galeria Książki
Okładka: miękka
Opis wydawcy: MIŁOŚĆ BYŁA IM PISANA Megan Rosenberg przeprowadziła się do Irlandii i nagle wszystko zaczyna nabierać sensu. Choć dorastała w Ameryce, w nowym miejscu czuje się jak w domu. W szkole poznaje wspaniałych przyjaciół i zakochuje się w tajemniczym, przystojnym Adamie DeRisie. Wkrótce odkrywa jednak, ze jej uczucia względem Adama związane są z losem przypieczętowanym cale wieki temu - moc, która ich przyciągnie do siebie może doprowadzić do ostatecznej zagłady.
Nasza opinia:  Fabuła książki jest bardzo zaskakująca. Bohaterowie walczą z losem, opiniami innych, nawet z wrogami, których wcześniej uznawali za wiarygodne osoby do powierzenia
sekretu. Dowiedzą się, że w dzisiejszym świecie nie można na nikim polegać i każdy może nas zdradzić. Nawet osoba, która nam pomagała od niepamiętnych czasów. Bo takie jest życie - przecież teraz każdy potrafi dla osiągnięcia czegoś większego bądź zdobycia pieniędzy zdradzić drugą osobę. Megan dowie się kim jest dziwna osoba, która pojawia się w dość specyficznych i ważnych chwilach jej życia, dowie się kim jest tajemniczy mnich, którego nikt oprócz niej nie widzi czy kruk który podgląda ja nawet pod prysznicem. Książka jest porywająca, nie mozna się od niej oderwać, sama nawet jej nie połknęłam, ona po prostu we mnie się wtopiła. Byłam główna bohaterka przeżywałam to co ona, czułam to... Z niecierpliwością czekam na kolejny tom który autorka jeszcze pisze wiec w Polsce będzie zapewne za rok. Juz kiedyś wpadła mi w oko w księgarni ale nie zachęciła... Teraz już wiem ile straciłam nie czytając jej wcześniej! Bardzo gorąco zapraszam do przeczytania! Kocham, kocham, kocham tę książkę! A na obrazku jej druga część jeszcze nie przetłumaczona!
Ocena ogólna: Queen Dee - 11/10 Small Metal Fan - --/--



Shadow of the Mark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.