poniedziałek, 24 września 2012

Recenzja książki "Ognista" - Sophie Jordan

Autor: Sophie Jordan
Wydawnictwo: Bukowy Las
Seria: 
O Jacindzie
Okładka: miękka
Opis (nasz): Jacinda mimo wysokiego miejsca w hierarchii stada nie jest szczęśliwa. Jacinda bowiem, posiada moc jaka jest bardzo rzadka, a jej wcześniejsza posiadaczka żyła parę wieków temu. Dar ten jest ważny dla stada co wie i jego przywódca, który przez niego zaplanował całe jej życie. Jej matka widząc co się dzieje zabiera Jacinde i jej siostrę – Tamre do ludzi. Dziewczęta mieszkając wcześniej w małej wiosce w środku lasu przenoszą się do ogromnej szkoły w dużym mieście. Na dodatek okazuje się, że do szkoły uczęszcza chłopak, który uratował Jacindzie życie. Gdy dziewczyny w  końcu się przystosowały do nowego trybu życia znajduje je Cassian – syn przywódcy stada. Gdy odkrywa  w kim Jacinda się zakochała (zresztą z wzajemnością) rzuca się na jej ukochanego na oczach myśliwych. Ludzi którzy na takie istoty jak ona, czy Cassian polują. Mimo tak licznej publiki Jacinda nie potrafi utrzymać się w ludzkiej postaci. Przemienia się w smoka i leci na ratunek ukochanemu. 
Nasza opinia: Ksiazka jest świetna! Bardzo lubię książki paranormalne, a tutaj na dodatek występuje mój ukochany wątek hybrydy ludzkiej z innym stworzeniem, w tym przypadku ze smoczą. Autorka piszę prostym, młodzieżowym językiem, który doskonale przemawia do czytelnika w nastoletnim wieku. Czytało mi się powieść wspaniale, zdążyłam do niej kilka razy wrócić. Jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam i najbardziej zapadła mi w pamięć. Polecam ją z całego serca, czekam na trzeci tom i już płacze, że to jedynie trylogia i nie ma dalszych części :c
Ocena ogólna: Queen Dee - 100/10 Small Metal Fan - --/-- 

3 komentarze:

  1. Natknęłam się na tą książkę w sklepie, a z braku rozrywki i narastającyej nudy postanowiłam ją kupić po przecenie. I....... Zakochałam się!!!
    Uważam że książka zaskakuje i mimo na pozór przewidywalnej fabuły, trzyma w napięciu i jest fantastycznie napisana.
    Miło zaskoczyła mnie główna bohaterka, która na tle wielu bohaterek fantastyki wyróżnia się, pomimo swojej wyjątkowości, autentycznością.
    Jednak wciąż nie pojmuje jednej rzeczy. Jakie są następne tomy z serii Ognista i czy w waszej opinii nie rozczarowują? Chętnie dowiem się co myślicie na ten temat. Z góry dzięki :***
    ~Alice~
    Ps: Zapomniałabym!.... Cudowny, fantastycznym blog! Brawo !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam jedynie 2 część tej trylogii, bo trzeciej jeszcze nie ma i nie rozczarowałam się. Jest tak samo wciągająca, choć może pierwsza była trochę ciekawsza :)

      Dziękujemy! :)

      Usuń
    2. Jeszcze nie miałam okazji się zapoznać. Jak nazywa się druga część?

      Usuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.