sobota, 25 stycznia 2014

Co SMF zachomikowała na swojej półce?

Dołączyłam do wyzwania Uporać się z własnymi zbiorami Diany Górskiej z bloga Po uszy w książkach. Polega ono - jak sama nazwa wskazuje - na uporaniu się z własnymi zbiorami. Ja w poprzednim roku i jeszcze wcześniejszym nazbierałam całkiem sporo. I taka książka czeka na półce i czeka, aż wreszcie nastanie jej kolej, tylko kiedy? Przecież ciągle pojawiają się nowe. Dlatego uznałam to wyzwanie za idealne dla mnie. Może wreszcie półka książek do przeczytania troszkę opustoszeje?


Pod spodem są zdjęcia stosów z książkami, które zdobyłam przed końcem 2013 roku i wciąż nie zostały przeze mnie przeczytane. Po przeczytaniu będę je skreślać i pod koniec tego roku sprawdzę jak dużo udało mi się osiągnąć.


Egzemplarze recenzenckie (troszkę się ich nazbierało :D):
-"Dziewiąty mag" (recenzja)
-"Cienioryt" (recenzja)
-"Królestwa Nashiry. Marzenie Talithy" (recenzja)
-"Wilcza księżniczka" (recenzja)
-"Arkadia" (recenzja)
-"Chłopcy 2. Bangarang" (recenzja)
-"Trening umysłu dla bystrzaków" (recenzja)





Książki kupione i dostane w 2012 i 2013:
-"Łza"
-"Władczyni snów"
-"Niemożliwe"
-"Więzień labiryntu"
-"Żelazny cierń"
-"Alicja w Krainie Zombi"






Dostane i kupione w 2013 c.d.:
-"Koło kwintowe"
-"Nie przejdziemy do historii" (recenzja)
-"Wyszedł z domu"
-"Wiatr od Armoryki"
-"Kod druidów i sekrety Celtów"
-"Magia celtycka"
-"Alicja w krainie rzeczywistości"
-"Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu"
-"Mistrzowie gitary"



Może też się do nas dołączycie i spróbujecie pokonać swoje zachomikowane zbiory? :)

8 komentarzy:

  1. Cały czas się staram i staram i powolutku sięgam po zachomikowane książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się czytać swoje nowo zakupione książki w przeciągu 1-6 miesięcy ;) Wiem, że na każdą przyjdzie osobna pora i choć kupię coś dziś, nie znaczy że będę miała ochotę na lekturę następnego dnia. Czasem książka musi odleżeć swoje (jak dobre wino;)). Dlatego do wyzwania nie przystąpię, bo w sumie cały czas czytam swoje zbiory :) Ale pomysł dobry, mobilizujący i popieram!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi milo, ze wzięłaś udział! Juz dopisuje Cie do listy! :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, gratuluję zawziętości - nienawidzę sprzątać, a z selekcją książek poszłoby mi podwójnie źle, bo pewnie zaczytałabym się w pierwszej w miarę ciekawej pozycji, która wpadłaby mi w ręce :D

    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł. U mnie na półce książki raczej długo nie zalegają, ponieważ mało ich kupuję, czy dostaję, więc ten jeden problem mnie omija. Widzę parę interesujących pozycji. Druga kupka jest zwłaszcza dla mnie interesująca, widzę interesujące mnie tytuły. Czytałam tylko "Żelazny cierń" książka nawet niczego sobie. Na mojej półce czeka teraz natomiast "Alicja w krainie zombie" i bardzo jestem tej książki ciekawa.
    Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na półce 104 nieprzeczytane książki... nie wiem kiedy uda mi się z tym uporać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście nazbierało się tego. Ja staram się czytać na bieżąco swoje prywatne książki :D Ciekawe wyzwanie. Życzę powodzenia ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo dużo interesujących pozycji widzę :D Też muszę się nareszcie zabrać za swoje zbiory, bo jakoś zawsze zostawiam je na później xP

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.