środa, 13 marca 2013

Wiosenny konkurs na pół roku bloga!

Hej Wy wszyscy, którzy czytacie naszego bloga!

 Właśnie dziś nasz blog obchodzi 6 miesięcy istnienia! (Oczywiście z tego powodu papież został wybrany teraz :D) Dziękujemy za to, że śledziliście poczynania naszego bloga! To dla nas bardzo ważne, jak dla każdego bloggera, bo jedynie dzięki Wam blog cały czas może się rozwijać. To pół roku było bardzo pracowite. Na koncie mamy już 130 recenzji, nawiązałyśmy wiele współprac, no i liczba czytelników ciągle rośnie :) To co? Najwyższy czas na nowy konkursik ^^

Zasady Konkursu
Aby wziąć udział należy:
-Dodatkowo, choć bardzo miło by nam było gdyby poniższe punkty zostały spełnione - przydadzą się do  dalszego rozwoju naszego bloga, a być może dadzą przewagę w wygranej...
   a) Polubić naszą stronę na facebook'u.
   b) Dodać nasz blog do obserwowanych. (boczny pasek)
   c) Polecić nas publicznie w Google. (boczny pasek, pod obserwatorami)
   d) Wstawić banner konkursu na swój blog, bądź poinformować o konkursie w poście. <banner na dole posta>
-Obowiązkowo!
   e) Podać swój nick/imię, adres e-mail, adres swojego bloga, oraz które warunki zostały spełnione z dopiskiem "Zgłaszam się" w komentarzu pod tym postem.
   f) Odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Z czym kojarzy Ci się wiosna?
Wygrywa ten kto spełni wszystkie warunki obowiązkowe konkursu i najlepiej odpowie na pytanie konkursowe.

Nagroda do wyboru z:
-"Dotyk Julii" - Taherah Mafi
-"Pisarz, który nienawidził kobiet. Niewiarygodna historia mordercy uwodziciela" - John Leake
-"Biała jak mleko czerwona jak krew" - Alessandro D'Avenia
-"Dziesiąte miasto" - Patrick Carman
-"Słodki zapach brzoskwiń" - Sarah Addison Allen
-"Złodziejka czarów. Przygoda w 68 pokojach" - Marianne Malone


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest blog MyBooks - Nasze Recenzje.
2. Data startowa konkursu wyznaczona jest na 13.03.2013, a koniec 29.03.2013
3. Wyniki zostaną ogłoszone do 31.03.2013 godz. 21.00
4. Zwycięzca zostanie wybrany przez redakcję bloga MyBooks - Nasze Recenzje.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu, a zwycięzca nie będzie informowany o zwycięstwie mailowo. Zwycięzca ma dwa dni na wysłanie adresu, na który ma zostać wysłana nagroda. Po upływie tego terminu wyznaczany jest inny zwycięzca, bądź nagroda nie jest przyznawana żadnej osobie.
6. Zwycięzca, po ogłoszeniu wyników ma prawo wybrać jeden z podanych wyżej tytułów.
7. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 4 dni roboczych, od wysłania adresu.
8. Nie odpowiadamy za nie otrzymanie przesyłki z winy Poczty.
9. Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnego anulowania konkursu, gdyby zaszła taka potrzeba.
10. Zgłoszenie trzeba postawić w komentarzu  jeśli jednak osoba zgłaszająca sobie tego życzy, samą odpowiedź konkursową może wysłać na naszego mail'a: my.books.1220@gmail.com

Szablon próbnego komentarza zgłaszającego <W odpowiedziach "Tak/Nie" wykasować zbędną odpowiedź>:
Zgłaszam się!
Imię/Nick:
Mail:
Adres Bloga (swojego):
  a) Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak/Nie
  b) Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak/Nie
  c) Poleciłem/am was publicznie w Google: Tak/Nie
  d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Tak/Nie
   f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:

Banner Konkursu

<aby skopiować banner należy przeciągnąć po nim strzałkę, trzymając lewy przycisk myszy, a potem wcisnąć Ctrl+c>


Życzymy powodzenia! :)
Prosimy, aby pod tym postem znajdowały się jedynie zgłoszenia do konkursu. Inne komentarze będą usuwane.

18 komentarzy:

  1. Jejciuś, to już pół roku! Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze owocne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję, że jeszcze trochę w blogosferze pobędziemy :) Rzeczywiście ten czas bardzo szybko leci! :)

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pół roku. Szybko zleciało :) Gratulacje!
    Życzę kolejnych rocznic i wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do dobrych życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Imię/Nick: Sylwuch
    Mail: sylwiapis@wp.pl
    Adres Bloga (swojego):
    a) Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak
    b) Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak
    c) Poleciłem/am was publicznie w Google: Nie
    d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Tak
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Wiosna kojarzy mi się z radością i optymizmem. Wszystko zaczyna budzić się do życia - nie tylko rośliny i zwierzęta, ale także ludzie. Zaczynamy nabierać sił, stajemy się szczęśliwsi i łatwiej nam zmotywować się, podejmować nowe wyzwania, na które nie mieliśmy ochoty w zimowym czasie. Wiosna to czas, kiedy możemy w końcu pozbyć się zimowych okryć, czapek, szalików i rękawiczek, zamieniając je na lżejsze kurteczki, a nawet bluzy, dodając do nich spódniczki i sukienki, zamiast ciepłych rajstop i spodni. A do tego - zmiana obuwia z zimowego na lżejsze jest czymś niezastąpionym, za co podziękują nam stopy! ;-) Ponadto, kiedy wspominam o wiośnie, zawsze myślę o maju, zwanym miesiącem zakochanych. Coraz cieplejsze dni pozwalają na romantyczne spacery, o których nie chce się myśleć podczas zimnych zimowych wieczorów. Wiosna to moja ulubiona pora roku, przesiąknięta pozytywną energią, tajemniczą mocą i miłością, którą czuć w powietrzu! A kwitnące kwiaty, zielona trawa oraz ćwierkające ptaszki nastrajają bardzo optymistycznie. Jak to pisał Edward Stachura - "Maj, maj dokoła się święci, od wonnych bzów, szalonych bzów, wprost w głowie się kręci"... :)

    P.S. Pragnę pogratulować Wam i życzyć dalszych sukcesów - rozwijajcie swojego bloga dalej i przez cały czas miejcie z tego mnóstwo radości, bo to jest najważniejsze! A do tego - wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Imię/Nick: Gosiek
    Mail: blask_ksiazek@op.pl
    Adres Bloga (swojego): http://blask-ksiazek.blogspot.com
    a) Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak
    b) Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak
    c) Poleciłem/am was publicznie w Google: Nie
    d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Nie

    Z czym kojarzy mi się wiosna?
    Wiosna kojarzy mi się z kolorem zielonym. Przyroda budzi się do życia, trawa zaczyna nabierać koloru zielonego, zaczynają kwitnąć drzewa, ptaki śpiewają. Od razu chce się żyć, wiele osób poznaje wtecy swoje "drugie połówki", ludzie zakochują się. Jest ich wtedy dużo więcej niż w innych porach roku, lub po prostu wychodzą z ukrycia.
    Wiosna kojarzy mi się również ze Świętami Wielkanocnymi, kiedy stół na śniadanie można przystroić żółtymi żonkilami, co od razu dodaje uroku całemu pomieszczeniu. To również czas, w którym my, uczniowie wiemy, że wakacje zbliżają się wielkimi krokami.
    Wiosenne miesiące t zdecydowanie najlepsze z wszystkich, oczywiście poza wakacjami :)


    PS. Gratulacje! Obyście pisały jak najdłużej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Imię/Nick: Croco
    Mail: miss.photographs@gmail.com
    Adres Bloga (swojego): czytaj-tu.blogspot.com
    a) Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak
    b) Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak (obserwuję już od dawna ;)
    c) Poleciłem/am was publicznie w Google: Tak
    d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Tak
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Z czym kojarzy mi się wiosna?
    Zdecydowanie z przebudzeniem - wtedy cały świat budzi się do życia, ale mam również inne skojarzenia, np. jajka wielkanocne, kwiaty i świeże warzywa z ogródku. Jest to również czas kiedy następuję długo wyczekiwana chwila i do naszego gniazda przylatują, jak co roku, bociany. Rzeczami, z którymi również kojarzy mi się wiosna to oczywiście grillowanie na ogródku, wypoczywanie w słońcu oraz długie spacery po lesie, czasem konno. Moje skojarzenie to również wiosenne porządki - ta zielona pora roku to czas kiedy możemy poukładać swoje sprawy.
    Wiosna jest dla mnie jak "wschód dobrze zapowiadającego się dnia po nocnym koszmarze", to jedna z moich ulubionych pór roku - pora pełna optymizmu, radości i słońca.

    PS Gratuluję pół roczku! To niesamowite - wytrwale i rzetelnie pisać tak długo. Mam nadzieję, że długo jeszcze będziecie blogować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Imię/Nick: Nella N.
    Mail: nella.out@gmail.com
    Adres bloga: http://swiatnatchnionyksiazkami.blogspot.com/
    a)Polubiłam strone na fb: Tak
    b)Dodałam wasz blog do obserwowanych: Tak, już dawno
    c)Poleciłam was publicznie w Google: Tak
    d)Wstawiłam banner na swój blog: Tak
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Wiosna kojarzy mi się z ciepłem i słońcem. Ze śpiewającymi ptakami i piękną zielona trawą. Można w końcu trochę odetchnąć. Często dla wielu z nas to czas przemyśleń-co możemy zrobić ze swoim życiem... Może mniej przyjemne , jak dla mnie, ale z wiosną jak najbardziej kojarzą mi się wiosenne porządki. Wieczorne spacery w parku, trochę imprez na ogrodzie... Wiosna to również czas zakochania się na nowo, nie tylko w chłopaku czy dziewczynie, ale na przykład w książkach.

    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę wytrwałości :)
    Nad konkursem się zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Wam pół roku w blogosferze! Niedawno sama obchodziłam taką półrocznicę :-)

    Zgłaszam się!
    Imię/Nick: Mała Mi
    Mail: martaa.wlodarczyk@gmail.com
    Adres bloga: http://zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com/
    a)Polubiłam strone na fb: Tak
    b)Dodałam wasz blog do obserwowanych: Tak, już jakiś czas temu
    c)Poleciłam was publicznie w Google: Tak
    d)Wstawiłam banner na swój blog: Tak (zakładka Konkursy/Wyzwania)
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Wiosna to zapachy, kolory, dźwięki. Wiosna to oczywiście pierwsze promienie Słońca, po miesiącach szarego nieba, to pierwsze pąki na drzewach i wyszukiwanie przebiśniegów. To pierwsza jaskółka lecąca pod chmurą i bocianie gniazdo pokazane w wiadomościach. To czas kiedy nie tylko zwierzęta, ale i my, ludzie, budzimy się z zimowego snu, nabieramy nowych sił i ochoty do życia. Wiosna również kojarzy mi się z zakochaniem, pierwszą miłością i pierwszym pocałunkiem. Wiosna to jakby początek. Nie Nowy Rok ze swoimi postanowieniami, a właśnie wiosna. Wtedy wszystko można zacząć na nowo, a wiosenne porządki, to nie tylko układanie ubrań w szafie, czy książek na półkach, ale przede wszystkim poukładanie samego siebie. Wyznaczenie sobie priorytetów, zostawienie niektórych spraw za sobą, aby dać szansę tym nadchodzącym. Wiosna jest dla mnie również czasem oczekiwania. Czekam na zmartwychwstałego Jezusa, na majowy deszcz i na lato, które niesie obietnicę beztroski. Wiosna to również zapachy. Nic nie może się równać z zapachem świeżego, życiodajnego deszczu parującego z chodników, z pierwszymi kwiatami, ze świeżą trawą, z zapachem ogniska i radości, że w końcu słońce grzeje mocniej. I wreszcie – wiosna to czas, kiedy życie wydaje się być piękniejsze, a poniedziałek nie jest tak straszny, jak jeszcze kilka tygodni wcześniej. Wstawanie rano ze słońcem za oknem, w miejscu deszczu i zimnego wiatru daje energię i pozwala cieszyć się każdą chwilą spędzoną na zewnątrz. Wiosna to dla mnie najpiękniejsza pora roku, bo tylko po jesienno – zimowym okresie szarugi, nieustannego przeziębienia i grubych ubrań potrafimy docenić piękno otaczającego nas świata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Nick: Czarny Kapturek
    Mail: a.kowalewska96@gmail.com
    Adres bloga: everydayxbook.blogspot.com
    a) Polubiłam stronę na facebook'u: Tak
    b) Dodałam wasz blog do obserwowanych: Tak
    c) Poleciłam was publicznie w Google: Tak
    d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog: Tak
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Wiosna głównie kojarzy mi się z rowerami i urodzinami. Z tym pierwszym ponieważ, nareszcie po zimnej i srogiej zimie można rozprostować nogi jeżdżąc na rowerze, taki wypoczynek po ciężkim dniu w szkole albo tygodniu. Z urodzinami, bo 22.03. obchodzę swoje święto. Wszystko nagle odżywa i jak widzę piękne niebieskie niego i ciepło słońca na twarzy to chce mi się żyć. Myślę, że jest to najpiękniejsza pora roku, temperatura jest idealna i czuć magię w powietrzu.



    I gratulacje z tej wyjątkowej okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Nick: alison2
    Mail: alison2blog@gmail.com
    Adres Bloga (swojego): Moje książki... - http://alison-2.blogspot.com/
    a) Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak (nakłoniłam znajomego do polubienia. To Rafał S. Jeśli będzie trzeba to wyśle Wam wiadomość na FB i potwierdzi)
    b) Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak
    c) Poleciłem/am was publicznie w Google: Tak
    d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Tak
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Wiosnę kojarzę z wieloma rzeczami. Niektóre z nich są pozytywne, choćby pierwsze ciepłe promienie słońca na twarzy, inne niestety nie są już tak miłe, jak potworna alergia, która uniemożliwia mi rozkoszowanie się zapachem budzącej się do życia przyrody. Jednak pierwsza myśl, która przychodzi mi do głowy, gdy słyszę słowo „wiosna” pozostaje niezmienna. Zawsze myślę o poszukiwaniach wiosny.
    Ten rytuał zainicjowała moja bliska przyjaciółka, jeszcze w czasach, gdy obie studiowałyśmy. Ponieważ wybrałyśmy inne kierunki, nasze drogi w pewnym stopniu się rozeszły, nad czym obie szczerze ubolewałyśmy. Możecie więc wyobrazić sobie moją radość, gdy któregoś dnia tak po prostu do mnie zadzwoniła i zaproponowała wspólne poszukiwania wiosny. Jako że mieszkałyśmy w mieście, zadanie wcale nie musiało być proste. Z nieukrywaną frajdą zaglądałyśmy w najróżniejsze zakamarki, szukając pierwszych kwiatków, czy czegokolwiek innego, co mogłoby być dowodem na to, że wiosna przyszła. Biegałyśmy między drzewami w niewielkim parku, nawołując i szukając. Już same poszukiwania wprawiły nas w dobry humor ale widok twarzy przechodniów był po prostu nieziemski. Większość z nich prawdopodobnie wyszła z założenia, że kompletnie nam odbiło i cóż, może mieli rację. ;-) Gdy znudziłyśmy się tym nieustannym bieganiem, rozłożyłyśmy się na ławce w pobliżu wielkiego drzewa. Wysnułyśmy teorię, że jego koronę zamieszkuje COŚ. COŚ wie, gdzie podziewa się wiosna, trzeba go tylko skusić do mówienia. I tak leżąc na ławce i mówiąc do drzewa, próbowałyśmy skłonić COŚa do wyjawienia tajemnicy wiosny. Ktoś z przechodniów był przekonany, że jesteśmy kompletnie pijane i faktycznie, widok dwóch dziewczyn duszących się ze śmiechu, leżących na ławce i gadających do drzewa jest trochę niecodzienny...
    Niestety COŚ pozostał nieugięty i nie dał się namówić na rozmowę. Mimo to próby nawiązania z nim kontaktu powtarzałyśmy co roku, coraz bardziej rozbawione reakcjami otoczenia. Poszukiwania wiosny skończyły się dopiero wtedy, gdy obie zamieszkałyśmy bardzo daleko od siebie. Zbyt daleko by tak po prostu się spotkać. Mimo to, każdego roku, gdy zbliża się wiosna, z uśmiechem spoglądam na korony drzew. Brakuje mi tego szaleństwa...

    Jeszcze mała prośba - niezależnie od tego, kogo pracę wybierzecie, dajcie tej osobie trochę więcej czasu na wysłanie danych. Wyniki planujecie ogłosić w okresie świątecznym a nie wszyscy mają wtedy dostęp do komputerów...

    serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Imię/Nick: StrawCherry
    Mail: strawcherry96@gmail.com
    Adres Bloga (swojego): okiemczytelnika.blogspot.com
    Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak
    Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak
    Poleciłem/am was publicznie w Google: Tak
    Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Tak

    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Wiosna kojarzy mi się przede wszystkim ze świeżością i przebudzeniem. Po spokojnej zimie, białym puchu, pokrywającym świat i długich wieczorach pod kocem z ciepłą herbatą w ręku, a książką na kolanach, wraz z pierwszymi ciepłymi dniami wstępuje w nas nowa energia i niczym niedźwiedzie budzimy się do życia. Pełni optymistycznych myśli chowamy do szafy kozaki i grube kurtki, zastępując je cieńszymi i nieco bardziej kolorowymi ubraniami. Zwiewne tkaniny mają na nas zbawienny wpływ, powodując uczucie lekkości.
    Wiosna to także soczyście zielona trawa i pierwsze kwiaty, wychylające nieśmiało swe główki ku słonecznym promieniom, by już wkrótce oszołomić nas barwą i zapachem. To śpiew ptaków, pośród drzew pokrytych młodymi, delikatnymi jeszcze liśćmi.
    Wiosna to promienie słońca, rozjaśniające codzienność. Dzięki nim jakoś łatwiej rano wstać do szkoły. Ta ciepła, ale pozbawiona jeszcze upału lata pora roku, ma chyba najwięcej wdzięku i uroku ze wszystkich.
    Gdybym miała wiosnę porównać do życia ludzkiego, to byłaby ona dzieciństwem. Jasnym, radosnym, beztroskim, spontanicznym i chwilami zaskakującym. Takim czasem, gdy uśmiech często gości na twarzy.
    No i na koniec dodam, że wiosna kojarzy mi się też z piosenką Skaldów "wiosna" ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Imię/Nick: choco
    Mail: nowa.gabi@interia.pl
    Adres Bloga (swojego): http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/
    a) Polubiłem/am stronę na facebook'u: Tak
    b) Dodałem/am wasz blog do obserwowanych: Tak
    c) Poleciłem/am was publicznie w Google: Tak
    d) Wstawiłem banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałem o konkursie w poście: Tak
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe przesyłam na adres e-mail, ze względu na fakt, że ma nieco więcej znaków niż pojemność komentarza : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Nick: Jasmine
    Mail: aga18ilm@interia.eu
    Adres Bloga: nie posiadam (nie wiem, czy to mnie dyskwalifikuje? Mam cichą nadzieję, że nie ;))
    a) Polubiłam stronę na facebook'u: Tak
    b) Dodałam wasz blog do obserwowanych: Tak
    c) Poleciłam was publicznie w Google: Nie
    d) Wstawiłam banner konkursu na swój blog, bądź poinformowałam o konkursie w poście: Nie
    f) Odpowiedź na pytanie konkursowe przesłałam na e-mail :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.