poniedziałek, 24 grudnia 2012

Recenzja książki "Opowieść wigilijna" - Charles Dickens

Tytuł oryginalny: "A Christmas Carol"
Autor: Charles Dickens
Opis: W Wigilię Bożego Narodzenia wszyscy mieszkańcy Londynu cieszą się ze Świąt. Jedynie Ebenezer Scrooge - skąpy, zgryźliwy samotnik nie świętuje. Odgania kolędników, nie składa życzeń. Jednak duchy chcą to zmienić...
Nasza opinia: Jedna z najbardziej popularnych, ale i magicznych opowieści o magii Świąt. Stary, zrzędliwy i skąpy Ebenezer Scrooge nie cierpi Świąt. Duch jego wspólnika zapowiada mu, że odwiedzą go trzy duchy. Świąt przeszłych, teraźniejszych i przyszłych. Co z tego wyniknie musicie przekonać się sami.
 Osobiście uwielbiam tę opowieść i wracam do niej w każde Święta. Ekranizacji jest tak wiele, lub chociażby odwołań w innych filmach, że to po prostu trzeba poznać.
Film: Ukazało się wiele ekranizacji "Opowieści wigilijnej". Ja najbardziej lubię tę z Patrickiem Stewartem z 1999 roku i animowaną z 2009 roku. :)

Miłej lektury i wesołych świąt życzy Small Metal Fan! C:

2 komentarze:

  1. Czytałam to kiedyś, gdyż to była moja lektura. Całkiem ciekawe :)
    Oglądałam też ekranizację.

    WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam to ostatnio i byłam rok temu w teatrze, świetna opowieść na zimowe wieczory;))


    Wbij a co Ci szkoda, może mój blog akurat Cie zainteresuje ;)) :* http://cipciakowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.