środa, 5 grudnia 2012

Recenzja książki "Gwiazda - Narodziny Gwiazdy" - Catherine Hapka

Gwiazda Narodziny gwiazdy - Catherine HapkaAutor : Catherine Hapka
Wydawnictwo : Lucky
Opis i ocena : Książkę znalazłam w bibliotece, zakopaną wśród mnóstwa innych tytułów. Stała ona tam zagrzebana, jak tuńczyk w puszce. Okładka była już lekko podgięta, zniszczona po tylu czytelnikach jacy odwiedzają kochaną bibliotekę. Jak to w moim życiu - śpieszyłam się bardzo, więc złapałam z dwadzieścia książek z półki i zasiadłam przy stoliku by ocenić, które się nadają do czytania. Ponieważ jednorazowo można wypożyczyć cztery egzemplarze była ostra selekcja. Książka była złapana dosłownie w locie gdyż spodobały mi się tak 'bardzo' tylko trzy książki - ta była czwarta, ale skusiła mnie historią. Opowiada o nastolatce, która jest sławną piosenkarką pop. Jej płyty są na szczycie, ale dziewczyna w ogóle nie ma prywatności. Wszędzie chodzi za nią ochroniarz, na każdym kroku są fani albo paparazzi. Star (bo tak nazywa się młoda gwiazda) szykuje się do wyjazdu w trasę koncertową - jednak czy problemy, które się pojawiają są przypadkowe?
Mnie, książka się podobała. Może nie jest najlepszą książką, najlepiej napisaną czy z najlepszą akcją, ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy to na pewno aż tak ważne? Według mnie ważny jest także ogólna jakość treści. Uważam, że ja jestem już dużo za stara na książki z tej serii, ale polecam tę książkę osobom w wieku 9-12 lat ;)
Ocena ogólna : Queen Dee - 9/10 Small Metal Fan - --/--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.