poniedziałek, 29 października 2012

Recenzja książki "Zeznania Niekrytego Krytyka" - Maciej Frączyk

Autor: Maciej Frączyk (Niekryty Krytyk)
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Ilość stron: 135
Okładka: miękka
Opis (nasz): Książka o życiu, pełna humoru napisana przez władcę polskiego YouTube. Maciek Frączyk porusza w niej wiele ważnych w życiu nastolatka tematów: wybory w życiu, edukacja, słownictwo, którym się posługujemy itd.
Nasza opinia: Jestem fanką Niekrytego Krytyka i od momentu kiedy się dowiedziałam, że wydaje książkę, uznałam, że MUSZĘ ją mieć. Wyczekiwałam premiery i doczekałam się. Kupiłam "Zeznania  Niekrytego Krytyka" z radością w oczach i bardzo przyjemnie mnie zaskoczyły.
 Spodziewałam się, że książka będzie czymś w rodzaju Przemyśleń Niekrytego Krytyka przelanymi na papier, lub jego autobiografią. Trochę się tego bałam szczerze mówiąc. Przecież komu to właściwie potrzebne. Myliłam się. "Zeznania Niekrytego Krytyka" mają oczywiście dawkę poczucia humoru Maćka, ale są zupełnie czymś innym niż jego program. W książce Frączyk pisze o sprawach ważnych w życiu każdego nastolatka. I uważam, że robi to w cudowny sposób. Zabawnie wszystko opisuje, a są to przecież zwykłe tematy, choć niezwykle ważne. W rozdziałach można znaleźć fotokody odsyłające do różnych stron, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Przeczytałam książkę od razu po kupieniu i za jednym posiedzeniem. Po prostu nie mogłam się oderwać. Była napisana z humorem, a jednocześnie mądra.
 Uważam, że to obowiązkowa lektura dla każdego w wieku 13-18 lat. Przemawia do nastolatków, ma przesłanie i daje motywację do działania. Szkoda tylko, że jest taka krótka... Na szczęście Niekryty ma napisać drugą część, na którą czekam z niecierpliwością.
Ocena ogólna: Small Metal Fan 10/10 Queen Dee - --/--

5 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją przeczytała, bo Niekrytego bardzo lubię, a czasem warto poczytać coś lekkiego humorystycznego i jednocześnie inteligentnego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, mówię Ci. ;) Jest w tej książce porcja jego humoru, ale nie są to "Przemyślenia..." przelane na papier. Szkoda tylko, że taka krótka, ale podobno ma być następna ^^ /SMF

      Usuń
  2. Książkę jak najbardziej przeczytałam ;)
    (Tyle że nie chciało mi się lecieć do sklepu i ściągnęłam w PDF xD)
    Na początku bałam się że to będzie albo nudne, albo po prostu głupie -_-
    Na szczęście myliłam się :D
    Książka tak jak mówisz dla ludzi w moim wieku (czyli dla nastolatków) ale i jest kilka porad dla dorosłych ;D
    Od początku chciałam ją mieć na półce albo chociaż jakoś móc przeczytać :]
    Myślałam że to będzie taka książka powiązana z jego filmami :#
    Uwielbiam je wiec spodziewałam się dużej dawki humoru XD
    I nie zawiodłam się ;)
    Książka zawiera humor ale także bardzo mądre porady i stwierdzenia :*
    Książką jestem zachwycona i na jego wiadomość o 2 części bardzo się ucieszyłam ^^
    Innymi słowy zgadzam się z twoją oceną i mam nadzieję na kolejną recenzję 2 części ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jak tylko druga część się pojawi możesz liczyć na recenzję ;) / SMF

      Usuń
  3. każdy rodzic nasolatka powinien ją przecztać!
    rodzic nastolatki!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające linki do blogów bądź podlinkowany tekst zostają natychmiastowo usunięte. W zamian proponujemy współpracę bannerową, po szczegóły zapraszamy na mail.